سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یکی مهندس

پارک ملت و ساختمان پزشکان

با سلام

این روزا شبکه های تلویزیون کشورمون یه چندتا کار خوب داره پخش میکنه که چرخش تلویزیون به سمت لبخند رو نشون میده و از نظر من با احترام به بقیه برنامه های تلویزیون کار ساختمان پزشکان وپارک ملت از سطح بالاتری برخوردارند.حداقل اینکه وقتی این دو برنامه پخش میشن کانالهای اونور آب تعطیل میشن.

 سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های اخیر طنز در سیماست که توانسته به تعریف علمی طنز نزدیک بشه .یک کمدی خانوادگی که با ریتم تند خود و شخصیت پردازی رنگارنگ و همین طور با احیای موقعیت های کمیک فراموش شده، واقعا به سریالهای طنز این یکی دو سال که موضوعاتش داشت تکراری می شد پایان داد و جای خای کارگردانان طنز معروف رو توی تلویزیون پر کرد.

آقای سروش صحت با این کار نشون داد که داره به مرز پختگی کار هنریش نزدیک میشه و نویسندگان این اثر آقایان قاسمخانی که کارهای طنز موفقی رو کار کرده بودند باز هنر خودشون رو ثابت کردند.

بازیگرانی که برای این سریال انتخاب شدن به نظرم بهترینهایی بودن که میشد انتخاب کرد. مثلا خانم شقایق دهقان که خیلی خوب تونسته نقشش رو بازی کنه و آقای بهنام تشکر که چهره جدیدی توی کار طنز صدا و سیما هستند و انتخاب به جایی هستند. 

و در آخر تیتراژ پایانی سریال که با آهنگی به خوانندگی آقای سیروان خسروی همراه هست پایان بخش خوبی برای این کار موفق است.

 

  و برنامه تلویزیونی «پارک ملت» که از روز 4 تیرماه از شنبه تا چهارشنبه روی آنتن شبکه یک سیما رفته.این برنامه دیدنی محصول تلاش آقای شهیدی فر هست که بعد از دو سال غیبت به تلویزیون برگشته و این برگشت رویکرد جدید صدا و سیما رو نشون میده.

این برنامه  هر قسمت در مدت 130 دقیقه ساعت 23 به طور زنده پخش  میشه.تهیه‌کنندگی، کارگردانی و اجرای این برنامه را «محمدرضا شهیدی‌فر» برعهده داره که پیش از این برنامه صبح‌گاهی «مردم ایران سلام» با اجرای او از شبکه دو پخش می‌شد و با قالب نو و جدید خود توانسته بود رضایت مخاطبان را کسب کنه.که بعد از یکسال از پخش برنامه به ناگهان خبر تعطیل شدن اون اومد ولی شهیدی فر قول داد که زود با یه برنامه دیگه برگرده که دو سال طول کشید.

برنامه «پارک ملت» از نقاط بسیاری از شهرها و روستاهای ایران و همچنین 10 کشور دنیا گزارش تهیه کرده است.

به همه عزیزانی که تا حالا این دو کار رو ندیدن  پیشنهاد میکنم با دیدن این دو برنامه و سریال لحظات شاد بیشتری کنار خانواده داشته باشن .

مرسی...